Cinemaforum

Imagen del evento
Apuntados 1
Plazas libres 98
  • 📅
    fecha 06 feb 2019
  • 🕐
    comienza 19:00
  • 🪇
    Hombres y mujeres de 18 a 99 años
  • 📈
    Visitas 354

🗺  ¿Dónde se hace?

AUDITORIO MUNICIPAL DE PAIPORTA

Carrer Jaume I, 19, 46200 Paiporta, València

🌅  Punto de encuentro

SALA DE CONFERENCIAS

📜  Información


Ciclo 'Fantasías del porvenir: ciencia ficción de autor'. Proyección de la película ' Aelita' (1924 ·120 min·Yakov Protazanov). El miércoles 7 de febrero a las 19.00 horas en El Auditorio Municipal. Entrada libre.

Cicle 'Fantasies de l'avenir: ciència-ficció d'autor'. Projecció de la pel·lícula 'Aelita' (1924·120 min·Yakov Protazanov). El dimecres 7 de febrer a les 19.00 hores en L'Auditori Municipal. Entrada lliure. Consulta la programació completa punxant en la imatge o en aquest enllaç.

Més enllà d’efectes especials, plantejaments narratius frenètics o una posada en escena plagada d’espectacularitat, els codis “genèrics” del cinema de ciència-ficció van experimentar una substancial transformació a partir dels anys seixanta del passat segle, amb la decisiva aparició de la denominada “política dels autors”. Amb aquesta mostra -que inclou també precedents d’aqueixa perspectiva autoral- es pretén abordar el caràcter visionari del gènere des del punt de vista de la reflexió i el pensament. Tots els dimecres de febrer · Ponent: Santiago Barrachina [Documentalista audiovisual] F




👥  Apuntados



Regístrate o inicia sesión para apuntarte y ver a los apuntados


📄  Comentarios