Hola! 🙃
Busque gent per anar al Pirata Beach de Gandia. Estic una mica escassa d"amistats que s"apunten a concerts i festivals, així que m"he animat a escriure per ací, ja que tenia pensat anar sola.
M"encanta la música en directe, passar-ho bé i conèixer gent nova. Si algú hi va o li ve de gust formar grup, que m"escriga! 🎶🏖️