Conciertos Valencia  24 jun 2026 Menu usuario

Pirata Beach 2026

Hola!
Busque gent per anar al Pirata Beach de Gandia 8-11 de juliol. Estic una mica escassa d"amistats que s"apunten a concerts i festivals, així que m"he animat a escriure per ací, ja que tenia pensat anar sola.
M"encanta la música en directe, passar-ho bé i conèixer gent nova. Si algú hi va o li ve de gust formar grup, que m"escriga!

0
Messages 1
29



pedro
Hola he visto tu post, a mí me pasa lo mismo pero bueno... Se podría hacer un grupo y así unir personas 👤 👤 👤 
1 hora








Privacidad  •  Condiciones  •  Cookies